გაზაფხული
პროექტის აქტივობა: მიიღებენ პრაქტიკულ ცოდნას. დააკვირდებიან
გაზაფხულის ბუნებას და საგაზაფხულო სამუშაოებს.
პროექტის მიზნები:
გაზაფხულის ბუნებაზე დაკვირვება და წელიწადის სხვა დროებთან შედარება.
მოსწავლეთა
ასაკი: 10 წელი.
ვადების ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
საჭირო ძირითადი
რესურსი: ფერადი ქაღალდები, ფერადი ფანქრები, თაბახის ფურცლები, წებო, კომპიუტერი, ინტერნეტი.
მოსალოდნელი
შედებები: დააკვირდებიან ბუნების სახეცვლილებებს, საგაზაფხულო სამუშაოებს. განუმტკიცდებათ ცოდნა წელიწადის
ამ დროზე.
პროექტის მსვლელობა:
აქტივობა I თემის გაცნობა.
აქტივობა
II პროექტის გეგმის
შემუშავება.
აქტივობა III გაზაფხულის
მახარობელი ყვავილების შეგროვება.
ფერადი ქაღალდებისაგან და ბუნებრივი მასალებისაგან აპლიკაციის დამზადება.
- რომელი ფერები სჭარბობს
გაზაფხულზე?
- რომელმა ყვავილებმა გვამცნო გაზაფხულის მობრძანება?
- რით განსხვავდება
გაზაფხული წელიწადის სხვა დროებისაგან?
- წელიწადის რომელ დროს მოსდევს გაზაფხული?
- რატომ ბრუნდებიან ფრინველები გაზაფხულზე საქართველოში?
აქტივობა IV გაზაფხულის ზეიმის მოწყობა
კლასში. ‘’ტურფა გაზაფხული მოდის’’
აქტივობა V ექსკურსია ბუნებაში.
აქტივობა VI ბუნებაში გასეირნების შემდეგ
ერთმანეთს უზიარებენ შთაბეჭდილებას. აკეთებენ ნახატებს.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ესგ. კავშირი: ქართული,
ხელოვნება.
ქართ. IV 2 მოსწავლეს
შეუძლია გამოხატოს საკუთარი
დამოკიდებულება მხატვრული ნაწარმოების მიმართ.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მონაწილეობს
მხატვრული ნაწარმოების შესახებ
გამართულ დისკუსიაში.
·
მონაწილეობს
სასკოლო ზეიმში.
·
გამოხატავს
საკუთარ ემოციებს განცდებს
და ცდილობს მათ ახსნას.
ს. გ. IV
6.მოსწავლეს შეუძლია ითანამშრომლოს სხვებთან
როგორც საკუთარი, ისე
საერთო მიზნის
მისაღწევად.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
- მონაწილეობს
გუნდურ სამუშაოში ერთობლივი
გადაწყვეტილების მიღებაში, ფუნქციების
განაწილებაში.
- იჩენს სხვებთან თანამშრომლობის ინიციატივას
და ხალისით ეხმარება თანაკლასელებს.
პროექტის ხელმძღვანელი:
ინეზა ლომაძე.
No comments:
Post a Comment